Friday, September 28, 2012

susahnya nak wat thesis ni

assalamualaikum

 hari ini  ada meeting dengan ketua jabatan mengenai thesis dan juga tempat intern aku.
masalah bermula bila hati ni mula terbelah bahagi antara tajuk A dan tajuk B untuk thesis.... adoi aii ape laa aku nak wat nie...mana satu nak selesaikan...masalah macamni biasa akan aku adukan pada Yang Maha Esa.... Ya Allah permudahkanlah segala buat aku.....

 maaf la effect dari keraguan ni, aku mula laaa jadi garang yang amat!!!! arghhhhhh stress Ya Allah...x tahu mana satu nak pilih ni, actually dua - dua tajuk favorite aku...... coastal or hydrology!!!! arghhhh memang satu pilihan yang sukar. ibarat ditelan mati bapak, diludah mati mak...eh betol ke peribahasa aku nie hahahaha makin teruk bahasa melayu...oiii maber kok ya pon BI da x terer atleast bahasa melayu jangan laaa jahanam huhuhu....argghhhh stresss!!!!! huhuhu macamne ni......tolong laaa sangat gubra sekarang ni....sebenarnya jabatan da mintak da tajuk yang finalize huhuhu. aku pon tahu masalah utama aku x leh pilih tajuk ni aishhh.....stresss!!!!!

sebab stress kena laa makan kan...k bai....nak makan...then tido sampai esoknya! huh!!

No comments:

Post a Comment