Saturday, September 29, 2012

assalamualaikum....

hari ni kan hari sabtu...which is mean holiday for a student like me....yup! holiday suppose to be heaven day for me.....tahaaaapiiii  weekend nan hadooo buat haku(amboi teruk beno bahasa aku ni).... oh its started with a disaster morning, which is aku bangun agak lambat suppose aku bangun 6.00 sebab seminar citra kul 8, aku nak solat subuh lagi, mandi  bak puteri bersiram lagi....tahaaaapiii.....aku bangun 7 am memang  xsempat nak mandi wajib n solat subuh...tak ape laa aku gitaw diri aku yang pukul 1 ptg abeh je seminar terus balik umah tuk mandi and solat.....tahaaaapiii..... mmm

ok aku nak share pasal seminar citra tadi yang aku n other gurlgurlss join....... hold dulu citer mandi wajib ni..........tajuk seminar yang aku join ni adalah effective communication skill by vincent.....aku lupa nama family dia.... its ok....yang penting aku tak lupa input yang dia bagi kat aku....itu yang penting kan.....best juga k seminar ni.....mula - mula aku pergi sebab terpaksa.well... kalau ak pergi tak leh nak wat latihan industri...kalu tak wat  latihan industri macam mana aku nak graduate kan!!! itu laaa alkisahnya.....so walaubagaimanapun...aku berpuas hati dengan seminar tadi..acececece.....

once seminar abeh......kami berlari bagaikan Bolt tuh hahahaahaha kejar bus nak gi KLIA....hah! budak- budak UI da sampai..... kami laa yang sambut...macam-mcam hal laaa nak settle kan penginapan, transport diorang dugaan di hari minggu.... alaahai kaya sangat diorang...jumpa aku n others trus tanya...."kami mahu ke singapura this weekend?ada train ke x kesana..."dia ade sebut nama stesen tuh tapi aku da lupa...pagar ape erk? x pe laa yang penting diorang happy sepanjang diorang kat sini....aku x mungkin la nak ikut diorang ke singapura kan....mahal tuh....makan minum....ohh x samggup....ni pon mak aku da bising-bising ptptn habes.....ohhh sadisnya jadi student kan!! aku rasa masalah ni cuma untuk orang macam aku yang mana shopping x hingat duhniaaa hahhaahahahahaha

No comments:

Post a Comment