Monday, October 1, 2012

oh cirit!

assalamualaikum

wow hari ni hari isnin bagi minggu ke 4,
actually da kena submit matlamat thesis...n masalah sekarag aku baru je submit tajuk thesis...aku da lagi schedule asal dan ini pertanda tidak baik...... aku rasa minggu ni adalah most challenging week laaa buat aku.... starts from mlm semalam lagi perut aku nie asyik je memulas- mulas oh! sangat tak selesa....dah tuh aku memang da agak something wrong somewhere nie!!!! sah aku cirit...!!! hazaaabbb laaa cirit kalu kat kampus.....adoii aii.... naik turun tingkat 3 ke bawah banyak kali sangat memenatkan aku.....nak jadi citer lagi aku plak puasa hari ni........aku dapat rasa aku da turun 2kg(oh ho perasaan sahaja ni) kalu laa betol betol kurus......

well hari ni aku dapat 2 berita...satu berita baik n also bad news.....al-fatihah buat arwah abang sang.....seorang abang sepupu yang baik, anak yang taat pada ibu dan bapa...... and congrats wat kak maria, adik arwah abang sang dengan kelahiran puteri firstnya, Najla! harus kiut macam ma n pa nya......untunglaa da punya anak....walaupun lambat sket tahu...hehehe semoga penjagaan dari DR zarina seme akan ok!!

and another problem is aku tak beli tiket nak balik kampung....dan menurut budak-budak kelantan tiket da abes....pada aku kelantan n dubai dekat so secara automatik tiket ke dubai juga habis.....harus memulakan operasi memujuk abang ni....... dalam otak da start fikir seribu satu ayat untuk pujuk abang aku nie.....aiii masak laaa kalu aku kena raya kat kl lagi macam tahun-tahun lepas.....da laa aku baru wat baju raya tahun ni......silk dari bandung laagi.....terkilan laaa kalu aku tak leh pakai masa raya haji ti ni.....huaaaa...aku ingin pulang...

adoi aiii cik perut tolong laaa aku sangat tak selesa....even aku dok taip ni pon ko leh memulas-mulas erk perut!!!!! kejamm!!!!!!!

No comments:

Post a Comment