Friday, October 5, 2012

heaven kalu bab makan

assalamualaikum
since test bio org da abeh.....so nak kena raikan laaa....kalu aku nak rai kan sesuatu aku lebih prefer makan makan makan dari benda lain....so aku manja kan diri ini dengan memakan seme jenis makanan hari ni.....

me bee n fiza....walaupun da lewat sangat gi mid....dalam kul 6 tapi masih sempat makan 3x....heaven kan....kalu bab makan aku rela berhabis x berkira asal hati dan perut gemviiiraaa hahhahahaahahha....betol k!!!
so makan kali 1st adalah....kat foodcourt aje.....walaupun veeeegituuuu....heaven jugak laa makanan kat situ...murah sangat...and x bape sedap! aha! tuh je x bape best yang lain ok....envi pon ok!! hehehhehee

kali seterusnya aku try makanan korea plak....ohhhh sedapnya!!!! gilerrrr heaven k!!!! huhuhu masih teringat rase sup nya!!!! yeahh!!!! lupa nak try mcfizz....macam best je!!! nanti nak kuar lagi nak shopping!!! n nak makan2 lagi yeaahhh!!

No comments:

Post a Comment