Sunday, October 7, 2012

rekod weekend *_*

assalamualaikum

well tuk 1st timenya weekend aku bagi sem 5 tahun tiga...i woke up early in morning!!! what!!! maber x tido after subuh!!! wow!!

hahahaha memang laaa tak tido lepas subuh kalu subuh pon da kul 8 pagi...masyaAllah kurnikanlah "jam loceng" yang kejut n ingatkan aku tiap waktu solat.....sesungguhnya hambaMu ni lalai jika tidak di ingatkan.....

once aku da subuh, aku terus iron baju...mandi n bersiap nak keluar...see...kalu kuar laju je...suruh wat ibadat liat!!! Ya Allah bagi laaa hidayahMu buat hambaMu yang lalai ni.....

wel tepat kul 10pagi...well x de laa tepat mana...akak aku yang 2nd datang amek aku kuar...well datin n dato hehehe aku address them both like this laaa kan......datang bawak aku kuar jalan-jalan....sebenarnya aku yang nak beli belah....layan je laaa kan kehendak adek bongsu...... last-last datin beli 4 pasang baju 4 helai tudung.....me????naddhaa....nothing..!!! puiiiihhh!!! beriya ikut.....aku ade laaa beli just kainpasang tuk Dr.zarina...lovely mum!!!ohh windu mak!!! mak pon siap kirim baju kurung dari umah!!! but malangnya tailor kami da silap jahit kain tuk akak sulung aku jadi baju kurung aku.....aku ape lagi kol mak untuk menyatakan ketidakpuasan hati.....bila pikir balik sian mak aku....asal laa aku nak sentap kat mak plak kan...menda nak jadi..baju tuh takde laa bad pon!! serius rase bersalah...da laaa aku siap kol akak aku yang 1st...mrs.rani mukherjee.... pon sama nak sentap dengan dia kes baju yang tertukat,.....last2 akak aku ni yang paling risau dengan thesis aku...sedangkan aku laa paling tak amek pot walaupun orang lain da siapkan proposal!!!! seriusss aku rase lagi bersalah!!!! sory dear sis!!1 love u more!! sebab sabo dengan perangai meroyan adek mu yang nan hadooo ni!!!!

kalu nak ikutkan memanglaaa aku ade family je.....aku ingat lagi(nak flashback laa tuh) aku dibesarkan dalam keadaan yang susah kalu nak compare sekarang...dulu sekor ikan bagi 4 orang...now sekor ikan tuk sorang...sedih..tapi aku yakin seme ade hikmah!!!! yup! there is a hikmah !!!now alhamdulillah Ya Allah seme adik beradik aku berjaya dalam hidup masing-masing......... dan memang da jadi tradisi keluarga kami untuk comfort each other....like if i have problem, my sisters will be there for me.......vice versa!!! aku selalu gitau diaorang....we just have each other...... yup only us in this world when u facing a trouble....wow dramatic kan!!! tapi nie x tipu memang macam ni laaa aku act towards my sisters problems..... walaupun tak leh nak solve...atleast aku bagi cadangan or dengar aje....bagi ringan beban mereka...sometimes masalah mereka jadikan pedoman n panduan buat hari mendatang aku....... ye laa aku kan masih muda remaja hahahaha baru nak kenal dunia kan! thanks sisters....brothers..... proud to be ur sibling!!! giiituuuuhhh!!!

No comments:

Post a Comment